.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كاهش صف‌هاي انتظار در موسسسه مالي و اعتباري مهر
كاهش صف‌هاي انتظار در موسسسه مالي و اعتباري مهر

مديركل امور شعب استان مازندران از كاهش صف‌هاي انتظار در موسسه با هدف ارائه خدمات مطلوب‌تر به مشتريان خبر داد.

به گزارش شمال نيوز، حسن‌علي هدايت در مراسم افتتاح ساختمان مركزي موسسه مالي و اعتباري مهر استان مازندران با اعلام تشكيل اين موسسه در سال 1373 در ميدان شهداي شهرستان ساري تصريح كرد: در زماني كه مازندران و گلستان با هم در يك استان ادغام بوده است بيشترين شعبه‌ها را در اختيار داشت.

وي اظهار داشت: پس از انتزاع گلستان از مازندران 46 شعبه در محدوده مازندران قرار گرفت كه با انجام طرح آمايش اين تعداد به 42 شعبه كاهش يافت.

هدايت با اعلام اينكه فقط 10 شعبه موسسه مالي و اعتباري مهر در ساري فعاليت مي‌كنند از وجود 900 هزار سپرده‌گذار در موسسه مالي و اعتباري مهر مازندران خبر داد.

وي با اشاره به اينكه 30 درصد جمعيت استان در اين موسسه حساب بانكي دارند، يادآور شد: به طور ميانگين از هر سه مازندراني يك نفر در اين موسسه حساب بانكي باز كرده است.

مديرکل امور شعب استان مازندران با اعلام اين نكته كه 5/7 درصد از سهم پولي مازندران متعلق به موسسه مالي و اعتباري مهر است، بيان داشت: با اجراي طرح افزايش بهره‌وري ، سرمايه يك ميليارد توماني اين موسسه در سال 1384 به 17 ميليارد تومان رسيده است.

وي با اشاره به اينكه مدیریت امور شعب مازندران 39 خدمات به مشتريان ارائه مي‌دهد، اظهار داشت: توجه جدي به آموزش و تسهيلات دانشگاهي مورد نظر اين موسسه است.

هدايت اعلام كرد: حدود 80 درصد از كارمندان اين موسسه تسهيلات دانشگاهي دارند و طرح مداوم آموزش عقود اسلامي و بانكداري اسلامي نيز در اين موسسه پيگيري مي‌شود.

وي اضافه كرد: تاكنون به 500 هزار نفر از مازندراني‌ها 7 هزار ميليارد ريال تسهيلات پرداخت شده است.

وي يادآور شد: از هر شش مازندراني يك نفر از تسهيلات عقود اسلامي و قرض‌الحسنه وام دريافت كردند كه 80 درصد اين ارقام در چهار سال اخير بوده است.

هدايت با اعلام اينكه پرداخت تسهيلات به بسيجيان در اين موسسه در اولويت است، اظهار داشت: تاكنون 500 ميليارد ريال به 140 هزار نفر از بسيجيان استان تسهيلات پرداخت شده است كه 32 درصد اين مبلغ در 18 ماه گذشته پرداخت شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.036 seconds.